آیا امکان ارتقاء نسخه خریداری شده به سایر نسخه های دکان پرو وجود دارد؟

بله، با پرداخت ماتفاوت بین نسخه خریداری شده با نسخه مورد نیاز امکان پذیر است. در صورت نیاز به انجام ارتقاء کافیست درخواست خود را به صورت یک تیکت پشتیبانی ارسال نمایید.

آیا امکان عودت محصول خریداری شده وجود دارد؟ شرایط آن چیست؟

بله، امکان عودت محصول و وجه پرداختی فقط در صورت وجود نقص در محصول خریداری شده و عدم رفع پس از بررسی واحد فنی امکان پذیر است.

تفاوت بین نسخه های مختلف دکان پرو چیست؟

دکان پرو در 4 نسخه متفاوت با نام‌های استارتر، پروفشنال، بیزینس، اینترپرایز ارائه می‌شود. هر کدام از این نسخه ها دارای ماژول های مختلفی هستند که امکانات متفاوتی به دکان پرو اضافه می کنند. جهت جلوگیری از پرداخت هزینه اضافه بابت ماژول هایی که ممکن است نیاز نداشته باشید تفکیک نسخه انجام شده تا بتوانید متناسب با نیازی که دارید نسخه مورد نظر خود را خریداری کنید. ماژول‌های موجود در هر نسخه را می‌توانید از این صفحه مشاهده نمایید.

علت تفاوت قیمت اینترپرایز و بیزینس چیست؟

1- برخی از ماژول های دکان پرو مانند ماژول مزایده، افزودنی‌های محصول، محصول قابل تمدید و… عملکرد هماهنگ کننده دارند و افزونه دکان پرو را به یک افزونه اصلی دیگر متصل می کند. بنابراین جهت استفاده از این ماژول ها نیاز خواهید داشت افزونه های اصلی ار ماژول را در اختیار داشته باشید.

این افزونه های کاربردی و اصلی به صورت رایگان در نسخه اینترپرایز در اختیار شما قرار میگیرد.

 

2- تفاوت دیگر نسخه بیزینس و اینترپرایز، پشتیبانی ویژه ای است که فقط به مشتریان نسخه اینترپرایز ارائه می شود.

افرادی که اینترپرایز خریداری کنند یک سری کاستومایزایی که نیاز به کد نویسی دارد به صورت رایگان برای آن ها انجام می شود. به طور مثال کاستومایز های اولیه مثل سایت های گرافیکی که باید برخی فیلد ها مثل حمل و نقل و مالیات برای آن ها حذف شود.

تمدید به چه صورت می باشد؟

افزونه دکان که توسط سایت دکان پرو تهیه شده است به صورت سالانه جهت دریافت آپدیت های جدید و پشتیبانی باید تمدید شود. البته تمدید شامل ۵۰ درصد تخفیف خواهد بود.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است

    به راهنمایی نیاز دارید؟