آیا امکان ارتقاء نسخه خریداری شده به سایر نسخه های دکان پرو وجود دارد؟

بله، با پرداخت ماتفاوت بین نسخه خریداری شده با نسخه مورد نیاز امکان پذیر است. در صورت نیاز به انجام ارتقاء کافیست درخواست خود را به صورت یک تیکت پشتیبانی ارسال نمایید.

آیا امکان عودت محصول خریداری شده وجود دارد؟ شرایط آن چیست؟

بله، امکان عودت محصول و وجه پرداختی فقط در صورت وجود نقص در محصول خریداری شده و عدم رفع پس از بررسی واحد فنی امکان پذیر است.

تفاوت بین نسخه های مختلف دکان پرو چیست؟

دکان پرو در 4 نسخه متفاوت با نام‌های استارتر، پروفشنال، بیزینس، اینترپرایز ارائه می‌شود. هر کدام از این نسخه ها دارای ماژول های مختلفی هستند که امکانات متفاوتی به دکان پرو اضافه می کنند. جهت جلوگیری از پرداخت هزینه اضافه بابت ماژول هایی که ممکن است نیاز نداشته باشید تفکیک نسخه انجام شده تا بتوانید متناسب با نیازی که دارید نسخه مورد نظر خود را خریداری کنید. ماژول‌های موجود در هر نسخه را می‌توانید از این صفحه مشاهده نمایید.

علت تفاوت قیمت اینترپرایز و بیزینس چیست؟

فرق فقط توی پشتیبانی هست و افرادی که اینترپرایز خریداری کنند یک سری کاستومایزایی که نیاز به کد نویسی داره براشون رایگان انجام میشه

به طور مثال کاستومایز های اولیه مثل سایت های گرافیکی که باید برخی فیلد ها مثل حمل و نقل و مالیات برای آن ها حذف شود

5/5 (1 Review)
به راهنمایی نیاز دارید؟